Ugrálókötél edzés

Remek edzésterv ugrálókötelezéshez. 20 perc ugráló kötelezéssel kb. 200 kalóriát tudunk elégetni heti 2-3 óra edzéssel.
Ugrálókötél edzés

Az ízületek védelmében fontos, hogy megfelelő sík talajon végezd az ugráló kötelezést. Előtte érdemes egy kis bemelegítéssel kezdeni. Térdedet guggolással, bokáidat és csípődet körkörös mozgásokkal.

Ha ezekkel meg vagy, akkor jöhet az ugráló kötelezés. Hajtsd félbe a kötelet. Karodat emeld csípő magasságba, könyöködet enyhén hajlítsd be. Alapállapotban a kötelet a hátad mögé teszed, majd előre hajtod majd mikor lábadhoz ér ugorj fel egy kicsit. Talajra érkezésnél térdeid enyhén legyenek behajlítva.

Amikor már jól megy lehet egy lábon, vagy egy ugrás alatt dupla pörgetéssel is csinálni. Utána pedig jöhetnek a sorozatok, amit naponta tízszer ismételj meg, majd hetente növeld a mennyiséget. Az edzés végeztével ne felejtsd el lenyújtani izmaidat. 20 perc ugráló kötelezéssel kb. 200 kalóriát tudunk elégetni heti 2-3 óra edzéssel.

Ugrás fajták:
-gyors (1 perc alatt kb. 130 db ugrás)
-lassú

Kapcsolódó termékek
Menu
Fel