Hullahopp karika lecke kezdőknek

Most kezded a karikázást? Már az első pörgetés után leesik a karika a derekadról? Akkor ez a cikk neked szól! Pár egyszerű lépésben összefoglaltuk a megfelelő mozgást, testtartást hulahoppozás közben. Karikázásra fel! Hullahopp karika lecke kezdőknek

Hullahopp karika lecke kezdőknek cikk Sok kezdő karikázó panaszkodik az első próbálkozások sikertelenségére. Pár pörgetés után a karika a földön landol. Az ember megpróbálja újra elindítani hulahoppot a csípőjén, lelkesen mozgatja testét ide-oda, de mégis lehull. Ha nem megfelelő a testtartás, ha nincs összhangban a karika és a csípő mozgás, akkor sajnos a fent leírtak fognak történni.

A következő pontokat követve könnyen megtanulhatod, hogyan kell hullahoppozni. Légy kitartó! A karikázás is olyan, mint a biciklizés. Ha egyszer ráérzel, akár órákon át is képes leszel fenntartani a hulahoppot.

Keress egy megfelelő helyet. Ne legyen körülötted semmi olyan, amit esetleg karikázás közben leverhetsz. Próbálj úgy öltözni, hogy a derekadat, csípődet - ahol a karika forog - ne takarja ruha. Így könnyebben forog majd a hulahopp, nem fogja a ruha a mozgását zavarni.

1. Állj vállszéles terpeszbe. Rogyaszd be kicsit a térded és lazítsd el a tested. Fogd meg kétoldalt a tornakarikát és emeld fel a köldököd magasságáig, majd told előre, hogy szorosan hozzáérjen a hátadnál a csípődhöz.

2. Tartsd vízszintesen a hullahoppot. Forgasd meg a karikát a derekadon, gyorsan és erőteljesen. A kezedet emeld vállmagasságba, hogy ne akadjon a karikába. Mielőtt leesne fogd meg a kezeddel. Ismételed meg a gyakorlatot, hogy átérezd a mozgását.

3. Rakd vissza a hulahoppot pár percre a földre. Körkörösen mozgasd a csípőd teljesen körben: balra, előre, jobbra és hátra. Ismételd meg párszor, hogy begyakorold a mozgást. Ha már kellően bemelegítettél továbbléphetsz a következő pontra.

4. Most rakjuk össze a két mozgást. Emeld fel a karikát a köldököd magasságáig. Tartsd be az első pontban leírtakat. Indítsd el a karikát jobbra, ahogy a második pontban leírtuk. Amint elindul a karika told a csípődet is jobbra, hogy találkozzon a két mozgás. Próbálj úgy mozogni, hogy a derekad/csípőd kövesse a karika mozgását. Ha leesik a földre kapd föl és próbáld újra.
Menu
Fel Szafari Sport Kft. Sportboltunk fő profiljai a különböző küzdősport és fitnesz felszerelések. Üzletünkben több mint 55 féle boxkesztyű, 30 féle boxzsák, 15 féle zsákoló kesztyű, különböző fogvédő és sípcsontvédő, bandázs és fejvédők közül választhat. A fitnesz felszerelések kínálatából nem hiányozhat a fa hulahopp karika, ugrálókötél és a szauna ruha sem. 1042 Budapest, Árpád út 45. Mo-Fr 10:00-18:00 Sa 10:00-13:00 $0 - $000 HUF Benlee, Everlast, Green Hill, Adidas, Top Ten, Predator, Hayashi, Shock Doctor 1995 boxkesztyű, boxzsák, fogvédő, bandázs, fejvédő, boxnadrág, boxtrikó Cash, Credit Card 13720320-2-41 06 1 788-4094 info@szafarisport.hu Szafari Sport Kft. üzlet Facebook Twitter